Lär dig mer om egenanställning

14.06.2020

 

För att arbeta i Sverige måste alla ha ett personnummer eller ett samordningsnummer. Sen måste man registrera sig på skatteverket för A skattsedel, då vet din arbetsgivare vad du ska betala för skatt till staten. Alla som arbetar i Sverige betalar en del av lönen till staten, pengarna går till att betala för skolor, sjukhus och en mängd saker som alla behöver. När du arbetar med oss, skriver du in dig i CoolCompany som är din arbetsgivare vid varje arbetstillfälle. Du får automatiskt din lön utbetalad till ditt bankkonto eller din inkomstportal 24 timmar efter att din arbetsgivaren har betalat. 

Alla börjar arbeta som egenanställda i vår arbetsportal. Vi slussar gärna dig vidare till andra företag. Du kan även efter en tid erhålla ett arbetserbjudande från BeBackWork om vi ser att det fungerar bra.

Du kan vara medlem om du önskar, då kommer du ut i ett större sammanhang och kan hitta en mängd förmåner som exempelvis kurser i ledarskap och en mängd annat. 

    

 

Vad händer om du inte har ett bankkonto? Ingen fara du kan använda Stripe

Du kan även skapa ett konto med Revolut (kostnadsfritt)

Allt om olika kort tryck här

     

© 2020 Städ & arbete
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång